Translate

środa, 28 stycznia 2015

Witam w świecie roślin tropikalnych - zaczynamy!

No i zaczynam mojego bloga. Skąd pomysł? Wiele osób już mnie zna, od kilku lat sprowadzam do Polski oplątwy i sprzedaję je w moim sklepie internetowym, a wcześniej mieszkałam w Gwatemali - królestwie roślin tropikalnych. Codziennie dostaję dużo pytań o oplątwy i inne rośliny tropikalne więc postanowiłam, że najwyższy czas podzielić się informacjami bardziej dynamicznie. Będę przedstawiała gatunki, pomysły na kompozycje, wykorzystanie roślin w domu, terrarium i na zielonych ścianach. Pokażę trochę projektów zrealizowanych przeze mnie i opowiem co robić żeby nasze rośliony były zawsze piękne. Pomysłów mam moc więc do roboty :)
Serdecznie zapraszam wszystkich do współtworzenia bloga - piszcie jakie tematy chcielibyście tu zobaczyć, przysyłajcie pytania i wątpliwości.

Tillandsia ionantha var. ionantha (Gwatemala 2010)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz